понеділок, 23 березня 2020 р.



        Шановні колеги! Із 24  березня 2020 року розпочинається районне  методичне  об'єднання вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами у дистанційному  форматі.  Просимо долучитися до даного засідання  вчителів, асистентів вчителів, практичних психологів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами та опрацювати документацію,  залишити свої  напрацювання  на  padlet – дошку за посиланням     https://incluz-m.blogspot.com/p/padlet.html

ПЛАН
проведення засідання   РМО  вчителів, асистентів –вчителів, практичних психологів, 
які працюють з дітьми з особливими освітніми  потребами

Термін  проведення:  Березень  2020 року
Формат  проведення: дистанційно
Проблема: «Розвиток  професійної  компетентності вчителя, асистента –вчителя  щодо організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»

1. Опрацювання нормативно-правової бази:

1)      Закон України «Про повну загальну середню освіту»
2)       Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами  в закладах освіти в 2019/2020 н.р. (лист МОН від 05.08.2019 № 1/9-498).
3)      Про організацію інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 н.р. ( Лист МОН від26.06.2019 року № 1/9-409).
4)      Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти ( Постанова КМУ  від 15.08.2011 року № 872 ( зі змінами).
5)      Про проведення державної підсумкової атестації для дітей із особливими освітніми потребами ( Наказ МОН від 07.12.2018 року № 1369).


2. Особливості  роботи із дітьми з особливими  освітніми потребами:
Педагогічна скарбничка.
1)      Організація  елементів дистанційного навчання у закладах освіти. Онлайн ресурси для вчителів.

2)      Динаміка  розвитку дитини з особливими освітніми потребами на кінець навчального року.

Мовчан Л.І., методист РМК
3)      Особливості розвитку  та підтримки дітей з розладами аутичного спектру ( рекомендації).

Гончаренко Н.П.., вчитель – логопед            КУ «Петрівський ІРЦ»
5)      Психологічні аспекти індивідуальної роботи з дітьми  з особливими освітніми  потребами.  Рекомендації «Як покращити пам'ять дитини з особливими освітніми потребами».
Лисиціна Г.В., практичний психолог
Луганської ЗШ І-ІІІ ступенів

ІІ. Практична частина:
            «Обмін досвідом -  шлях до удосконалення».     Завантаження  напрацювань педагогічних працівників  на padlet – дошку за посиланням          https://incluz-m.blogspot.com/p/padlet.html                                                                                                                                                                                                                                                         Члени РМО

Немає коментарів:

Дописати коментар