Шановні колеги! Із 24 березня 2020 року розпочинається районне методичне об'єднання вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами у дистанційному форматі. Просимо долучитися до даного засідання вчителів, асистентів вчителів, практичних психологів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами та опрацювати документацію, залишити свої напрацювання на padlet – дошку за посиланням https://incluz-m.blogspot.com/p/padlet.html
ПЛАН
проведення
засідання РМО вчителів, асистентів –вчителів, практичних психологів,
які
працюють з дітьми з особливими освітніми
потребами
Термін
проведення: Березень 2020 року
Формат
проведення: дистанційно
Проблема:
«Розвиток професійної компетентності вчителя, асистента –вчителя щодо організації роботи з дітьми з особливими
освітніми потребами»
1. Опрацювання
нормативно-правової бази:
1)
Закон України «Про
повну загальну середню освіту»
2)
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб
з особливими освітніми потребами в
закладах освіти в 2019/2020 н.р. (лист МОН від 05.08.2019 № 1/9-498).
3)
Про організацію
інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 н.р. ( Лист МОН
від26.06.2019 року № 1/9-409).
4)
Порядок
організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти ( Постанова
КМУ від 15.08.2011 року № 872 ( зі
змінами).
5)
Про проведення державної підсумкової
атестації для дітей із особливими освітніми потребами ( Наказ МОН від
07.12.2018 року № 1369).
2. Особливості роботи із дітьми з особливими освітніми потребами:
Педагогічна
скарбничка.
1)
Організація елементів дистанційного навчання у закладах
освіти. Онлайн ресурси для вчителів.
2)
Динаміка розвитку дитини з особливими освітніми
потребами на кінець навчального року.
Мовчан
Л.І., методист РМК
3)
Особливості розвитку та підтримки дітей з розладами аутичного
спектру ( рекомендації).
Гончаренко Н.П.., вчитель –
логопед КУ «Петрівський ІРЦ»
5)
Психологічні аспекти
індивідуальної роботи з дітьми з
особливими освітніми потребами. Рекомендації «Як покращити пам'ять дитини з
особливими освітніми потребами».
Лисиціна Г.В., практичний
психолог
Луганської ЗШ І-ІІІ ступенів
ІІ. Практична частина:
«Обмін досвідом - шлях до удосконалення». Завантаження напрацювань педагогічних працівників на padlet – дошку за посиланням https://incluz-m.blogspot.com/p/padlet.html Члени РМО
Немає коментарів:
Дописати коментар