Лист МОН від 31.08.2020 №1/9-495 Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
Наказ МОН від 08.06.2018 року № 609 Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"
Наказ МОН України від 10.07.2019 №955 Про внесення змін до наказу МОН України від 12.01.2016 №8"Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах"
Лист роз"яснення від 05.02.2018 № 2.5-281 Про тривалість уроків в інклюзивних класах та функціональних обов"язків асистента вчителя
Лист МОН від 26.06.2019 №1/9-409 "Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р."
Наказ МОН, МОЗ № 23/40 від 10.01.2018 року Про внесення змін до Переліку особливих (спеціальних) умов, що створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання
Лист МОН №1/9-498 від 05.08.19 року Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.
Про перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання в закладах загальної середньої освіти для дітей із особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році ( лист МОН від 27.08.2018 року №1/11-9110)
Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання ( лист МОН від 02.01.2013 № 1/9-1)
Щодо організації навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами із урахуванням змін
Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами
Про сучасні підходи до навчально- виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами
Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання
Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з
особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 н.р.
Наказ МОН України від 10.07.2019 №955 Про внесення змін до наказу МОН України від 12.01.2016 №8"Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах"
Лист роз"яснення від 05.02.2018 № 2.5-281 Про тривалість уроків в інклюзивних класах та функціональних обов"язків асистента вчителя
Лист МОН від 26.06.2019 №1/9-409 "Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р."
Наказ МОН, МОЗ № 23/40 від 10.01.2018 року Про внесення змін до Переліку особливих (спеціальних) умов, що створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання
Лист МОН №1/9-498 від 05.08.19 року Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.
Про перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання в закладах загальної середньої освіти для дітей із особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році ( лист МОН від 27.08.2018 року №1/11-9110)
Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання ( лист МОН від 02.01.2013 № 1/9-1)
Щодо організації навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами із урахуванням змін
Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами
Про сучасні підходи до навчально- виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами
Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання
Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з
особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 н.р.
Немає коментарів:
Дописати коментар