ПОСІБНИКИ

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ Методичний посібник

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Видання з інклюзивної освіти

Теорія і практика інклюзивної освіти

У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання. Посібник адресований педагогам, що працюють в інклюзивних класах, практичним психологам, логопедам та дефектологам закладів освіти, соціальним працівникам та працівникам захисту прав дітей, працівникам ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, місцевих органів управлінь освіти, а також дітям та батькам дітей із особливими освітніми потребами. Видання підготовлене в рамках виконання проекту «Підтримка українських громад у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб (ВПО)» за дорученням Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Видано за фінансової підтримки Німецького уряду.


Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі

Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади: посіб. – К.: Паливода А.В., 2012. – 50 с.

Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладі
Таранченко О.М., Найда Ю.М. «Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладі»: навчальний курс та методичний посібник / за загальною редакцією Колупаєвої А.А. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012. – 124 с.


Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі

Посібник “Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: навч. курс та наук.-метод. посіб.” / Т.В.Сак. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. – 168 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»).


Інклюзивна освіта ( навчальний посібник)

Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі

У посібнику представлено технології психолого-педагогічного супроводу, які базуються на міжнародних стандартах і практичній діяльності авторів у навчальних закладах України; розкрито зміст конкретних кроків для організації успішного освітнього процесу для дітей з аутизмом. Для оформлення посібника використано малюнки, що містяться в наборах символічних зображень: Sclera Symbol Set, Mulberry, ARASAAC Symbol Set, Picto-Selector Symbol Set.

Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністю

Методичний посібник «Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністю» містить загальну інформацію про права людини, інформацію про два основні міжнародні документи, ратифіковані Україною – Конвенцію ООН про права дитини та Конвенцію ООН про права інвалідів, а також інформацію про можливі шляхи використання цих документів в обстоюванні прав дітей з особливими освітніми потребами.

Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл

Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл: посіб./ [Тоні Бут]; пер. з англ. – К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 190.

НУШ Порадник для вчителя ( є розділи по інклюзії)

Інклюзивна освіта від "А" до "Я" ( порадник для педагогів та батьків)

Методичні матеріали Спільне викладання в інклюзивному касі

Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти (керівництво для тренерів)

Поради вчителям щодо навчання дітей із особливими освітніми потребами у класі із інклюзивним навчанням


Асистент вчителя в інклюзивному класі ( навчально-методичний посібник)

Методики


Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів

Немає коментарів:

Дописати коментар